Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Logo Ayuntamiento de Pamplona
logo ingurumen hezkuntza

KONTAKTUA

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Material ibiltariak

Zer dira material ibiltariak?

Material ibiltariak maileguko baliabide-sortak dira (neurgailuak, curriculuma aplikatzeko fitxak, etab.), hezkuntza-maila desberdinetarako egokiak, bai Lehen Hezkuntzarako bai Bigarren Hezkuntzarako.

Nola egingo dugu?

Maleta ibiltariak aldez aurretik erreserba ditzazkezue 15 egunetarako. Erreserba gehiago aurreikusten ez bada, epe hori luza dezakezue.

Erreserbak educacionambiental@pamplona.es helbidera idatziz edo  948 42 09 84 telefonora deituz egin ditzazkezue.

Erabilera baldintzak bat etorriko dira une bakoitzeko osasun-egoerarekin materialak maileguen artean desinfektatuz.

Lehen Hezkuntza

ZARATEN KONTRAKO EKIPAMENDUA

Zer dauka?: Bi zarata-semaforo, bi sonometro, lau grabagailu, eta bi irakasle-gida, didaktika-jarduerak eskaintzen dituztenak.

Zer landuko dugu?: Ekipamendu honen bitartez soinua neurtzen ahalko dugu, zarataren presentzia baloratzeko eta curriculumean lantzeko, jarduera-proposamen baten bidez, gelako giroa hobetzeko moduak.

Maleta antirruido
Maleta de la energía

ENERGIA-MALETA

Zer dauka?: Elektrizitate kontsumoa neurtzeko hiru gailu, bi mahai-joko, Natural Battery motako joko bat, bi luzagarri, lau garraio panel, bi liburu, bi eguzki-joko, klima-aldaketako esperimentazio-kit bat eta bi irakasle-gida, jardueren eskaintza didaktikoarekin.

Zer landuko dugu?: Maleta honek bidea emanen digu energiaren erabilera eguneroko esparruetan jorratzeko (elikadura, mugikortasuna, etxea…), bai eta energiaren erabilerak klima aldaketarekin duen zuzeneko harremana aztertzeko ere.

*3. zikloan egitea gomendatzen da.

ENERGIA-MALETA

Zer dauka?: Elektrizitate-kontsumoa neurtzeko hiru gailu, Natural Battery bi sorta, bi luzagarri, lau garraiobide-panel, liburua eta bi irakasle-gida, Mi primera guía sobre el cambio climático liburua, eta bi irakasle-gida, didaktika-jarduerak eskaintzen dituztenak.

Zer landuko dugu?: Maleta honen bitartez ikasgelan honako gai hauek lantzen ahalko dira: energia-iturriak, oharkabeko kontsumoa, energia-aurrezkia, energia erabiltzearen ondorioak, energia-mendekotasuna..

Maleta de la energía

BARATZE-SASKIA 

Zer dauka?: 4 jolas tematiko, 10 liburu, baratzeari buruzko puzzle bat, hainbat hazi –fitxa irudidunei loturik– eta jarduera-gida didaktiko bat irakasleendako.

Zer landuko dugu?: Saskiak baratzera hurbiltzeko bidea emanen du jolasean, era dibertigarri eta esperimentalean. Bereziki erabilgarria den baliabidea da, eta baratzea duten ikastetxeetarako osagarria.

Cesta de la huerta
Maleta del agua

URAREN MALETA

Zer dauka?: Irakasleendako 2 gidaliburu,  “Fauna acuática de los ríos de Pamplona” 2 liburu,  2 prismatiko,  3 iraztontzi, 4 lupa, 3 erretilu, 5 pote (2 termometroarekin) , O2, NO3 eta pHa neurtzeko erreaktiboak

Zer landuko dugu?: Maleta honekin ikasleek ur-ekosistema baten egoeraren analisia egin dezakete ( uraren kalitatearen analisia, bioaniztasunaren presentzia espazioan, gizakiaren eragina…).

*3. zikloan egitea gomendatzen da.

Maleta del agua

Bigarren Hezkuntza

ENERGIA-TRANTSIZIOKO MALETA

Zer dauka?: Elektrizitate kontsumoa neurtzeko 3 gailu, luxometro bat, infragorrizko termometro bat, 4 garraiopanel, luzagarri bat, “Cambio climático” liburua eta 2 irakasle-gida, jardueren eskaintza didaktikoarekin.

Zer landuko dugu?:Motxila bidez energia-trantsizioan eta klima-aldaketaren kontrako borrokan giltzarriak diren eguneroko zenbait esparrutan lan eginen dugu: energiaren erabilera etxeetan, energia eraginkortasuna, elikadura, mugikortasuna eta abar.

Maleta climática
Maleta del agua

URAREN MALETA

Zer dauka?: Irakasleendako 2 gidaliburu,  “Fauna acuática de los ríos de Pamplona” 2 liburu,  2 prismatiko,  3 iraztontzi, 4 lupa, 3 erretilu, 5 pote (2 termometroarekin) , O2, NO3 eta pHa neurtzeko erreaktiboak

Zer landuko dugu?: Maleta honekin ikasleek ur-ekosistema baten egoeraren analisia egin dezakete ( uraren kalitatearen analisia, bioaniztasunaren presentzia espazioan, gizakiaren eragina…)

Maleta del agua